Інформація від нашого партнеру, компанії Huawei. У Китаї представлений кросовер Seres SF5 Free Expedition Edition – перша в світі серійна модель на платформі Huawei DriveONE.
Ця платформа включає в себе всі ключові компоненти електричної силової установки: блок керування двигунами, власне двигуни, редуктор, перетворювач постійного струму, бортовий зарядний пристрій, блок управління тягової батареєю.
Huawei вважає, що DriveONE – це гарне універсальне рішення, яке дозволяє не тільки спростити розробку електромобілів, але і зробити їх дешевше.
Усі ці переваги платформи повинні зацікавити інші компанії, які розмірковують про перехід своєї лінійки на електротягу. За габаритами Seres SF5 Free Expedition Edition не відрізняється від звичайної бензинової версії, яка називається Seres SF5: колісна база – 2875 мм; довжина, ширина і висота, відповідно, 4700, 1930 та 1625 мм. У рух електромобіль приводиться двома електродвигунами потужністю 350 к.с. Запас ходу, виміряний у відповідності зі стандартами NEDC, перевищує 1000 км. Але на практиці він буде куди менше і навряд чи перевищить 850 км по циклу WLTP.
Seres SF5 Free Expedition Edition оснащений камерами та ультразвуковими датчиками, є навіть радар. Новинку оцінили досить скромно для рекордної заявленої автономності – в $ 40 000. Коли стартує продаж поки не відомо.